με τον καθηγητή Παλαιάς Μουσικής Δημήτρη Κούντουρα
Ο Δημήτρης Κούντουρας ειδικεύεται στην παλαιά μουσική και σε ιστορικά είδη φλάουτου, ενώ είναι καθηγητής στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και στο Κέντρο Παλαιάς Μουσικής του Ωδείου Αθηνών, το οποίο συντονίζει από το 2015.
Σπούδασε φλάουτο με ράμφος και μπαρόκ φλάουτο στην Ουτρέχτη, στο Μιλάνο και στη Βιέννη και μουσική του Μεσαίωνα στο Τρόσινγκεν.
Αποφοίτησε με δύο μεταπτυχιακούς τίτλους, ενώ ανάμεσα στους καθηγητές του ήταν οι K. Boeke, H. ter Schegget, W. Hazelzet, D. Bragetti και M. Gatti. Είναι διδάκτορας μουσικολογίας του ΕΚΠΑ, ενώ υπήρξε μεταδιδακτορικός υπότροφος του ΚΕΑΕ για την πρωτότυπη έρευνά του “Η μουσική των τροβαδούρων στο Βασίλειο της Θεσσαλονίκης” (εκδ. Νεφέλη 2016).
Ίδρυσε και διευθύνει το σύνολο Ex Silentio με πλούσια παρουσία σε διεθνή φεστιβάλ και στη δισκογραφία.
Έχει συνεργαστεί με τις ορχήστρες σε όργανα εποχής όπως η Armonia Atenea (Γ. Πέτρου) και η Harmony of Nations (R. Minassi) καθώς και με τη Συμφωνική της Βιέννης (Ph. Jordan). Έχει εμφανιστεί σε Ευρώπη και Ασία σε αίθουσες συναυλιών και σε φεστιβάλ όπως το Konzerthaus της Βιέννης, τη Sala Verdi του Μιλάνου, τη Pablo Casals hall του Τόκυο, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τα φεστιβάλ Blumenthal του Τελ Αβίβ, Mousiké του Μπάρι, J. S. Bach της Ρίγα κ.α. Έχει ηχογραφήσει για τις δισκογραφικές εταιρείες Carpe Diem, Talanton, MDG και DECCA.
Την περίοδο 2012 – 13 έλαβε μέρος στην ευρωπαϊκή περιοδεία της βραβευμένης παραγωγής όπερας του Χαίντελ “Alessandro” με την Armonia Atenea με παραστάσεις σε Βερσαλλίες, Παρίσι, Βρυξέλλες, Βουκουρέστι, Μόσχα, Βιέννη κ.α.
Έχει εκδώσει δοκίμια και μελέτες σε θέματα ερμηνείας και ιστορίας της μουσικής μέχρι τον 18ο αιώνα (εκδ. Brepols, Νεφέλη, Ορφέως). Έχει διδάξει στο Α.Π.Θ. και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2015 – 2021), ενώ έχει δώσει σεμινάρια και διαλέξεις στο Kings College του Λονδίνου, στη Θερινή Ακαδημία της Σορβόννης, στο “Μουσικό Xωριό” του Αγίου Λαυρεντίου και στο Ωδείο της Γενεύης, όπου διεύθυνε την μπαρόκ ορχήστρα της HEM.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
(που ενδιαφέρονται για τη μπαρόκ μουσική)
Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στην ερμηνεία του ρεπερτορίου του 17ου και 18ου αιώνα, ενόργανου και φωνητικού, με βάση τις πρακτικές εκτέλεσης της εποχής εκείνης.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να ετοιμάσουν ένα σολιστικό έργο ή ένα έργο μουσικής δωματίου της συγκεκριμένης εποχής
Αναλυτικές πληροφορίες: Ελληνικό Ωδείο